הובלות קטנות דרושות לאלו אשר יש להם מספר חפצים גדולים (2 או 3). הובלות קטנות מתאימות לאלו אשר מעוניינים להעביר חדר אחד בלבד או כאשר עוברים משרד, או הובלת רהיטים וכדומה… הרי בסופו של דבר אינם צריכים 2 משאיות ושיירה בכדי להוביל מספר חפצים – שירות כזה של הובלות קטנות יוכל לחסוך לכם הרבה בכל הקשור לחברות הובלה.

מה חשוב לבדוק אצל חברת הובלות קטנות?

כמו חברת הובלות רגילה גם חברה אשר מספקת הובלות קטנות צריכה לעמוד באותם הקריטריונים – ובין היתר רישיון עסק, ביטוחים לתכולה אשר מובלת (חשוב לבדוק אילו כיסויים יש לתכולה – מכיוון שבחלק מן המקרים קורה כי הכיסוי הוא לא בכל מקרה). למי שלא יודע והתכולה שלו לא ממש גדולה: קיימת אופציה של אחסנה של התכולה לתקופה קצרה או ארוכה יותר. רוב החברות הובלה יכול להציע לכם מחסנים להשכרה וגם לבצע את ההובלה עבורכם. זה פתרון טוב ויחסית זול אם אין לכם איפה להחזיק את החפצים לתקופה מסוימית.
בדרך כלל הובלה קטנה תעלה מחיר זול יותר ואם באמת יש לכם דירה יחסית קטנה למעבר דירה כדאי לחשוב לבקש הצעת מחיר גם מחברת הובלות אשר מתמחה בהולות קטנת. זה זול יותר כי המוביל לא צריך משאית גדולה או 4-5 עובדים ואפשר להספק משאית קטנות ששותה פחות דלק והביטוח שלה זול יותר. 2 סבלים בטוח יספיקו ובגלל המחיר שתקבלו יהיה זול יותר. כפי שאמרנו, הכל תלוי בתכולת הדירה שלכם ולא כל אחד יכול להזמין הובלה קטנה.
לסיכום, בצעו סקר שוק ובחרו חברות הובלות קטנות אמינה ומנוסה שתוכל לבצע עבורכם את ההובלה במהירות, יעילות ולהשאיר אתכם בראש שקט וללא דאגות.