אחסון חפצים הוא בעצם פתרון מעולה עבור אלו אשר מעוניינים לבצע אחסון דירות של חפצים לא בתוך הבית אלא לזמן מה בכדי שחפצים אלו לא ימלאו את הבית עד אפס מקום או יסתובבו בין הרגליים. עם זאת חשוב לדעת מספר דברים על מנת לבחור חברת אחסנה טובה, חשוב גם לדעת כיצד להבין את הצעת המחיר וכמובן – כמו בכל תחום איך לא ליפול לידיהם של שרלטנים?
יש מצבים שצריכים פתרון עבור תכולת הדירה אם נגיד מדובר על שילוח בינלאומי או שהבית שרכשנו עדיין לא מוכן.

שירות אחסון דירה הינו שירות אשר מאפשר לבעלי דירה אשר נמצאים בתהליך מעבר דירה לאחסן את חפציהם ביחידת אחסון לתקופה קצובה מראש תוך שימוש מקסימלי במקום. כמובן שחשוב לדעת כמה דברים לפני שבוחרים חברה שכזו.

בראש ובראשונה חשוב להבין כי גודל יחידת האחסון נמדד בקוב, כאשר חשוב לוודא כי תוכלו לקבל בדיוק את המקום שאתם צריכים ולא תצטרכו לשלם על תוספות שאינכם צריכים כלל. מומלץ גם לבחור חברה כזו אשר מבצעת את הובלת התכולה עד המחסנים בעצמה. לא פחות חשובים הם אמצעי ההגנה אשר קיימים ואשר כמובן יעזרו לדאוג כי התכולה של יחידת האחסון שלכם בטוחה ככל האפשר (כמובן, ביטוח תכולה הוא ביטוח שפשוט חובה לעשות במקרים שכאלו).

כמובן, נגישות אל מחסנים להשכרה גם היא חשובה כאן וכדאי לבחור חברה לה מחסנים במקום לא מרוחק ממקום מגוריכם על מנת שתוכלו לגשת אליה תוך נסיעה קצרה ולא תצטרכו להרחיק לכת בכל פעם ואחרון חביב – כל דבר אשר מסוכם בעל-פה חשוב לכתוב ולחתום על חוזה – כך כאשר יהיו חילוקי דעות החוזה יקבע חד משמעית.