בכל חברת הובלות עובדים קשה כדי להפוך את מהלך כל מעבר דירה כמה שיותר חלק. מספר המלצות כיצד ייתכן שתוכל לחסוך כסף על שלך דאלאס העבר מקבלים ברשימה שלהלן.
להיפטר הפריטים שאתה מעולם לא השתמש לאחסון במשך תקופה ארוכה של זמן, במיוחד אם הפריטים הם מגושם. קח בחשבון שיש מכירה ביתית או תתרום פריטים אלה. לעתים קרובות העלות של אריזה, העברת פריטים אלה הוא גדול מהערך שלהם.

כדי לעשות עבודה טובה של האריזה סידור בית יש לסגור דברים מראש. אם יש לך המון פריטים לא ארוחות או עמוסים באופן לא תקין, זה יהיה להגדיל באופן משמעותי את משך הזמן שהנדרש להשלמת המהלך שלך.
לשקול להסיר בגדים שלך שידה שידת מגירות לארוז אותם. המובילים אינו מחייב ביצוע פעולה זו, אך במקרים מסוימים ייתכן ב אינטרס שלך לשם כך. אם אין טיסות מדרגות מעורב המהלך שלך או יש ריהוט קטן מאוד, כמו של ילד החזה או שואב, אז זה בטח לא צריך. עם זאת, אם יש לך רהיטים גדולים והרבה גרמי מדרגות המעורבים המהלך שלך, המובילים אולי למשוך את מגירות מתוך הרהיטים כדי להזיז אותו. במקרה זה, ייתכן שיהיה עדיף לארוז כמו לפחות כמה בגדים בתיבות. גם להיות מודעים לכך ייתכן שיהיה עליך למקם פריט ריהוט בצד שלה כדי להזיז אותו המובילים בגדים הופכים העקורים במקצת.

המהלך שלך תמשיך סטנדאפ הרבה יותר מהר אם אתה מסודר. יש את הנתיב שישמשו המובילים דאלאס לטעון את הנכס שלך ברור, כולל המסדרונות בתוך שלך מגורים וכן מדרגות והמדרכות מחוץ בדירתכם. שיש תיבות שלך בערימה יחד בערך בגובה של 4 מטרים גם לאפשר דאלאס למובילים זזים מהר יותר. אם תבצע פעולה זו, עליך למקם בדיחות את התיבות כבד יותר בתחתית הערימה ולאחר למקם את התיבות כי הם באותו גודל אחד על גבי השני.