חשוב מאוד לדאוג כי נציג של אותה חברת הובלות  אשר בחרתם יגיע אליכם בכדי לראות את כמות הקופסאות וכמות הדברים שיש להוביל בכדי חשוב לקבל הצעת מחיר קונקרטית בכדי להימנע מהפתעות, עצבים ועוגמת נפש ביום המעבר. כמו כן, מומלץ לבדוק אפשרות לקבל שירותי אריזה מקצועית וגם סידור הבית לאחר הבמעב. כל דבר אשר סוכם בעל-פה יש להעביר לחוזה מחייב בכתב עוד במעמד הסיכום – זכרו כי לרוב קובעים את ההובלות זמן מה לפני וגם אם אותו מוביל אמין לחלוטין יש סיכוי רב שהוא פשוט לא יזכור מה הבטיח שבועיים או חודש לפני! באזור תל אביב קיימות חברות אשר מצעיות אחסון דירה לתקופה המתאימה לכם.

בדוק את אזור חניה כדי לראות אם יש מקום טוב למובילים להחנות לטעון את הנכס שלך במהירות רבה יותר. אם רמפות זמינים באזור חניה, שקול נתיב בו המובילים אין לגלגל את מעל המדרכה. אם אפשר להזמין מקום חניה בו ולאחר מכן העבר את הרכב שלך בעת הגעת המובילים.
אתה יכול גם לחסוך כסף על העבר שלך פיתוח גוף אם תבחר לפרק חלק הרהיטים שלך. המובילים סידור הבית מתן שירות זה רוב ריהוט הבית. עם זאת המהלך שלך תמשיך מהר יותר אם תבחר לעשות זאת בעצמך. אם השידה שלך יש מראה, בדרך כלל יהיה יוסרו על המעבר. ניתן גם לפרק וכל המיטות, אמנם זה לא שומר הרבה אלא אם המסגרת דפוק את ראש המיטה, מדרך לכיוון. אם יש לך מרכז בידור גדול מאוד, ניתן לפרק אותו כדי לשבור אותו למקטעים יעברו דרך הדלת. באפשרותך גם לשקול ניתוק וחיבור מחדש בכל מכונת כביסה ומייבש בבעלותך.

לסיכום, כאשר מחפשים אחר חברת הובלת משרדים בתל אביב כדאי לעשות סקר שוק בקרב המעגל הקרוב אליכם מכיוון שבוודאי לכמה מהם היה נסיון עם חברות הובלות תל אביב ויוכל להמליץ לכם על חברת הובלות אמינה ומנוסה. כמו כן, לא לשכוח לכתוב את הכל בחוזה מחייב בכתב.