הורים רבים בדרך כלל כאלה המבוגרים יותר אשר מחליטים לעבור דירה נוטים לבקש את עזרת ילדיהם באופן טבעי בכל הנושא של אריזת הדירה וההתעסקות עם כל הניירות והטפסים שבגיל יחסית מבוגר אין לך כבר כל כך כוח להתעסק איתם. לכן במידה וההורים שלכם ביקשו ממכם את עזרתכם חשוב שתדעו מספר דברים אשר אתם צריכים לקחת בחשבון בסיטואציה שכזו.

אריזת דירה תמיד תגרום לכם לחשוב על התסכול בכל ההחלטה על המעבר, תחשבו על סיטואציה בה אתם צריכים לארוז ציוד שבדיעבד הוא לא שלכם – לכן חשוב מאוד שההורים שלכם יהיו שותפים בכל התהליך, תבררו איתם אילו חפצים הם יקרי ערך וחשוב לשמור עליהם ומנגד אילו חפצים אינם שימושיים עוד עבורם וניתן להיפטר מהם. הרי ככל שתעבירו יותר חפצים כך יהיה לכם קל לסדר את הבית ולארגן אותו בטח אם מדובר בדירה קטנה יותר שצריך להתחשב גם בזה בעת מעבר דירה. לפעמים צריכים אחסון רהיטים לתקופה מסויימת וגם במצב זה צריך להתכונן בצורה טובה.

במידה והחלטתם לקחת חברה אשר תספק לכם שירותי אריזה תיידעו בכך את ההורים שלכם, ישנם המון חפצים בדרך כלל אצל האנשים המבוגרים יותר שחשוב מאוד שלא ילכו לאיבוד או חלילה יגנבו ולכן חשוב מאוד לשים את כל אותם החפצים בקרטונים נפרדים ובסופו של דבר לקחת אותם באופן עצמאי אל הדירה החדשה על מנת למנוע מצב לא נעים בו הם ילכו לאיבוד או יגנבו.